ΡΕΠΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΜΑ

Απ’ τα καύκαλα βγαλμένη των σουλτάνων τα σαθρά

ΡΕΠΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΜΑ

‘Οταν για τη μαντάμ Ντ’Ρεπούση η Καταστροφή της Σμύρνης δεν ήταν παρά ένας… συνωστισμός στην προκυμαία της πόλης, είναι λογικό η Έξοδος του Μεσολογγίου να ισοδυναμεί με ένα… κοινωνικό συμβάν! Ας πούμε ότι ήταν μια… σαββατιάτικη έξοδος των Μεσολογγιτών για καθαρό αέρα και παϊδάκια στα… Τρελάγκαθα! Οι κάτοικοι (και όχι πολιορκημένοι) προφανώς δεν πεινούσαν γιατί τους είχαν τελειώσει οι προμήθειες, αλλά γιατί μια μαζική προσπάθεια… αδυνατίσματος κατέληξε σε… νευρική ανορεξία, γεγονός που κατεγράφη άλλωστε από κάποιον  Μάγερ στο… life style έντυπο της εποχής «Ελληνικά Χρονικά». Οι αλλοεθνείς που… συνωστίζονταν έξω από τα τείχη του Μεσολογγιού ήταν απλοί τουρίστες που έχοντας σαν ξεναγό έναν Αιγύπτιο, τον Ιμπραήμ, περίμεναν να έρθει η σειρά τους για να δοκιμάσουν τις περίφημες τσιπούρες και τα πετάλια της λιμνοθάλασσας. Ο Καψάλης θα μπορούσε να ήταν ένας ορθόδοξος τρομοκράτης που από φανατισμό ζώστηκε με πυρομαχικά για να κάνει ζημιά στους μουσουλμάνους τουρίστες, αλλά στην πραγματικότητα δεν ήταν παρά ένας φανατικός της παράδοσης που είχε κλειστεί στον ανεμόμυλο για να… φτιάξει σκαστούρια και βαρελότα για το Πάσχα που κοντοζύγωνε. Η ανατίναξη έγινε τυχαία όταν ο γέρο Χρήστος πήγε να σβήσει το τσιγάρο του πάνω στο τσουβάλι με τη μπαρούτη. Τουλάχιστον αυτά έγραφε ο… Κάζο Μούλης που ήταν αυτόπτης μάρτυς των συμβάντων. Όλα τα υπόλοιπα είναι παραμύθια της Χαλιμάς και αποκυήματα της φαντασίας ιθαγενών παραμυθατζήδων και ποιητών. Κάτι περισσότερο ξέρουν απο εμάς τους αγράμματους και αι εν Παρισίοις σπουδάσασαι κο-κότες της βαριάς επιστήμης και της ανάλαφρης πολιτικής.

Βεβαίως, εάν κάτι τέτοια γιορτάζουμε εδώ και διακόσια περίπου χρόνια, θα πρέπει να ομολογήσουμε πως είναι άκρως λυτρωτική και οικονομικώς συμφέρουσα η άποψη του επιστημονικού αυτού αγλαίσματος και πολιτικού φυντανίου (βλίτου ή μάπας, θα σας γελάσω) που ακούει στο όνομα Ντ’Ρεπούση, για την κατάργηση των εορτών της Εξόδου καθώς και άλλων παρομοίων – κιτσοειδών, κατ’ αυτήν – εκδηλώσεων. Πριν υλοποιήσουμε τις φαντασιώσεις της, θα την προσκαλέσουμε στην τελευταία γιορτή και θα την βάλουμε στην τελευταία αναπαράσταση της Εξόδου να αναφωνήσει το περιβόητο «πίσω». Δεν εγγυώμαι πως θα το εκλάβουν ένιοι… Αϊ-Συμιώτες που, έχοντας μελετήσει τη χαλαρότητα των ντ-ρεπουσιανών κειμένων περί την τουρκοκρατίαν, ενδεχομένως για λόγους φιλοξενίας και ιστορικής αβρότητας, να ενθυμηθούν διατάξεις τινάς του οθωμανικού δικαίου.

Μέσα στο απίστευτο ξεχαρβάλωμα που έχει υποστεί η χώρα σε όλα τα επίπεδα κατά τα τελευταία τριάντα χρόνια, στο πλαίσιο μιας πλαστής ευμάρειας και στο όνομα μιας ψευδεπίγραφης προοδευτικότητας, ήταν φυσιολογική η ευδοκίμηση τέτοιων φρούτων, όπως η Ντ’ Ρεπούση και η αλήστου πολιτικής μνήμης βουλευτής Επικρατείας Θάλεια, της αυγειακής αυλής του κοντοπίθαρου εκσυγχρονιστή Κινέζου. Είναι επίσης εξηγήσιμο γιατί όλα αυτά τα ξεπλύματα της «επιστήμης» και της «πολιτικής» συναγελάζονται κατά προτίμηση σε ένα χώρο, την ΠΑΙΔΕΙΑ. Γιατί είναι ΟΛΟΙ τους, ο καθένας από το (αδρά πληρωμένο) «μετερίζι» του, εγκάθετοι και έχοντας σαν δούρειο ίππο την παιδεία και ό,τι αυτή περιλαμβάνει (γλώσσα, παράδοση κλπ.) στοχεύουν μέσα από την αποδόμησή της –που συνεχίζεται με θαυμαστό τρόπο – στο σμπαράλιασμα της εθνικής συνείδησης και συνεπώς στην πολτοποίηση της χώρας, όπως ακριβώς την σχεδίασαν οι «Κίσινγκερ» και την υλοποιούν οι διάφοροι «Σόρος» με τους κατά τόπους μηχανισμούς (Μ.Κ.Ο. – Ιδρύματα) και τα διορισμένα (=εκλεγμένα) τσιράκια τους. Μέρος και προοίμιο αυτού του σχεδίου ήταν και ο οικονομικός Αρμαγεδών που μας πλήττει και που επήλθε με την σύμπραξη απάντων των «εθνοσωτήρων».

Δεν ήταν δυνατόν να μην έχει και η ΔΗΜΑΡ – καταγωγής ένεκεν – τις συνιστώσες της! Μπορώ να σας αποκαλύψω τουλάχιστον μία: την… Τ.Ο.ΜΑ.Ρ.! Εικάστε ποιο τσοκαροξέπλυμα την εκπροσωπεί. Ας προλάβει ο πεφωτισμένος πρόεδρoς να κατοχυρώσει τον λογότυπο γιατί τα τομάρια περισσεύουν σε όλους τους χώρους…

Advertisements

~ από MAKIS στο Νοέμβριος 1, 2012.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: